Place des écrivains
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Place des écrivains

Bienvenue à tous! =D
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

 

 Zijn naam is Wa. Franck Wa.

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Raphou




Messages : 54
Date d'inscription : 05/09/2009
Age : 29

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptySam 5 Sep - 23:49

Je sais pas si je suis douée ou pas, mais bon on va essayer... Hum... Quelle langue? Allemand [Bitten lesen sie die Hinweise vor der Verwendung]? Non ^^
Agls ou Ndls?

Ndls ^^

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in het Nederland. In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zijn in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachte. In feite is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is.
Revenir en haut Aller en bas
Camille

Camille


Messages : 167
Date d'inscription : 28/08/2009

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyDim 6 Sep - 0:01

On se corrige mutuellement? Non ça va être lourd. Enfin juste, en fait c'est eigenlijk.

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in het Nederland. In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zijn in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachte. In feite is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval, in geloof dat hij heel blij was me te kennen.
Revenir en haut Aller en bas
Raphou




Messages : 54
Date d'inscription : 05/09/2009
Age : 29

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyDim 6 Sep - 22:52

je vote oui pour la correction mutuelle Very Happy

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in het Nederland. In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zijn in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachte. Eigenlijk is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval, ik geloof dat hij heel blij was me te kennen. Ik ging elke dag naar hem, en hij kwam ook vaak bij mij. (mij?)
Revenir en haut Aller en bas
Amandine

Amandine


Messages : 153
Date d'inscription : 29/08/2009

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyMer 9 Sep - 21:02

Je confirme, vous êtes des malades Shocked Rolling Eyes Wink
(Je vous laisse écrire ici, je suis pas sûre de pouvoir y arriver Very Happy - Je rejoins le groupe des lecteurs mdr)
Revenir en haut Aller en bas
Camille

Camille


Messages : 167
Date d'inscription : 28/08/2009

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyMer 9 Sep - 22:19

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in Nederland (pas de het). In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zijn in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachte. Eigenlijk is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval, ik geloof dat hij heel blij was me te kennen. Ik ging elke dag naar hem, en hij kwam ook vaak bij mij. Tot twee week geleden was alles normaal. Dan was hij met een nieuwe trui bij mij gekomen. Hij had zijn haar gesneden. Hij was naar Mexico met vacantie gegaan, en hij was bruin. Tijdens een momentje was ik niet zeker dat het mijn Franck was. Ik had nooit gezien dat hij zo mooi was.
Revenir en haut Aller en bas
Raphou




Messages : 54
Date d'inscription : 05/09/2009
Age : 29

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyLun 2 Nov - 22:56

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in Nederland (pas de het). In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zijn in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachte. Eigenlijk is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval, ik geloof dat hij heel blij was me te kennen. Ik ging elke dag naar hem, en hij kwam ook vaak bij mij. Tot twee week geleden was alles normaal. Dan was hij met een nieuwe trui bij mij gekomen. Hij had zijn haar gesneden. Hij was naar Mexico met vakantie gegaan, en hij was bruin. Tijdens een momentje was ik niet zeker dat het mijn Franck was. Ik had nooit gezien dat hij zo mooi was. Hij kwam naar mij en zei me : "Hallo Marlies..." Hij sprak niet als vroeger. Had hij iets me te zeggen?
Revenir en haut Aller en bas
Camille

Camille


Messages : 167
Date d'inscription : 28/08/2009

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyLun 2 Nov - 23:40

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in Nederland (pas de het). In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zijn in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachte. Eigenlijk is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval, ik geloof dat hij heel blij was me te kennen. Ik ging elke dag naar hem, en hij kwam ook vaak bij mij. Tot twee week geleden was alles normaal. Dan was hij met een nieuwe trui bij mij gekomen. Hij had zijn haar gesneden. Hij was naar Mexico met vakantie gegaan, en hij was bruin. Tijdens een momentje was ik niet zeker dat het mijn Franck was. Ik had nooit gezien dat hij zo mooi was. Hij kwam naar mij en zei me : "Hallo Marlies..." Hij sprak niet als vroeger. Had hij iets me te zeggen?
Jammer genoeg heb ik het nooit geweten.

Sorry voor de korte antwoord maar ik moet gaan 8D
Revenir en haut Aller en bas
Raphou




Messages : 54
Date d'inscription : 05/09/2009
Age : 29

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyJeu 5 Nov - 22:43

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in Nederland (pas de het). In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zitten in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachtte. Eigenlijk is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval, ik geloof dat hij heel blij was me te kennen. Ik ging elke dag naar hem, en hij kwam ook vaak bij mij. Tot twee week geleden was alles normaal. Dan was hij met een nieuwe trui bij mij gekomen. Hij had zijn haar gesneden. Hij was naar Mexico met vakantie gegaan, en hij was bruin. Tijdens een momentje was ik niet zeker dat het mijn Franck was. Ik had nooit gezien dat hij zo mooi was. Hij kwam naar mij en zei me : "Hallo Marlies..." Hij sprak niet als vroeger. Had hij iets me te zeggen?
Jammer genoeg heb ik het nooit geweten. Daarna heeft hij gezegd "Zeg... Ik zou graag weten..." wanneer heeft zijn GSM gerinkeld. "Met Franck! Ja... Ja... Ok! Ik kom!" Hij hing op, zei me "tot straks", en vertrok.
Revenir en haut Aller en bas
Amandine

Amandine


Messages : 153
Date d'inscription : 29/08/2009

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyVen 6 Nov - 14:32

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in Nederland. In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zitten in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachtte. Eigenlijk is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval, ik geloof dat hij heel blij was me te kennen. Ik ging elke dag naar hem, en hij kwam ook vaak bij mij. Tot twee week geleden was alles normaal. Dan was hij met een nieuwe trui bij mij gekomen. Hij had zijn haar gesneden. Hij was naar Mexico met vakantie gegaan, en hij was bruin. Tijdens een momentje was ik niet zeker dat het mijn Franck was. Ik had nooit gezien dat hij zo mooi was. Hij kwam naar mij en zei me : "Hallo Marlies..." Hij sprak niet als vroeger. Had hij iets me te zeggen?
Jammer genoeg heb ik het nooit geweten. Daarna heeft hij gezegd: "Zeg... Ik zou graag weten..." wanneer heeft zijn GSM gerinkeld. "Met Franck! Ja... Ja... Ok! Ik kom!" Hij hing op, zei me "tot straks", en vertrok.


Ne faudrait-il pas une inversion après "in ieder geval"?
Et un rejet après "wanneer" à la place d'une inversion?


Désolée de ne rien inventer d'autre mais je ne pense pas être suffisamment douée en néerlandais pour commencer carrément une histoire dans cette langue Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Camille

Camille


Messages : 167
Date d'inscription : 28/08/2009

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyDim 13 Déc - 0:47

Bah essaye toujours hé! C'est bourré de fautes mais c'est pas grave, on le donnera pas à ta prof xD.

Dag. Mijn naam is Marlies, ik woon in Nederland. In Maastricht, ja, hoe wist je het? Ik ben 13, en, zoals alle de andere meisjes die 13 zijn, ik ben verliefd op een jong. Een mooie jong. Hij heet Franck. Zijn naam is Wa. We zitten in dezelfde klas, dit jaar. Dat maakte drie jaar die ik erop wachtte. Eigenlijk is hij mijn buurjong sinds 2006, toen hij verhuizen is. Hij was vlug mijn dikke vriend geworden. Het was niet moeilijk, aangezien ik geen vrienden had. Ik denk dat hij jawel, maar hij had bijna alle zijn vrienden verloren, door zijn verhuizing. In ieder geval geloof ik dat hij heel blij was me te kennen. Ik ging elke dag naar hem, en hij kwam ook vaak bij mij. Tot twee week geleden was alles normaal. Dan was hij met een nieuwe trui bij mij gekomen. Hij had zijn haar gesneden. Hij was naar Mexico met vakantie gegaan, en hij was bruin. Tijdens een momentje was ik niet zeker dat het mijn Franck was. Ik had nooit gezien dat hij zo mooi was. Hij kwam naar mij en zei me : "Hallo Marlies..." Hij sprak niet als vroeger. Had hij iets me te zeggen?
Jammer genoeg heb ik het nooit geweten. Daarna heeft hij gezegd: "Zeg... Ik zou graag weten..." wanneer zijn GSM heeft gerinkeld. "Met Franck! Ja... Ja... Ok! Ik kom!" Hij hing op, zei me "tot straks", en vertrok. Ik bleef daar een paar seconden , verblufde, vooraleer hem proberen achter te halen. Hij was schielijk, en ik moest rennen. Ik heb de auto niet gezien. Ze probeerde te remmen, maar het was te laat. Ik voelde een schromelijke pijn in mijn heup. Ik viel op mijn hoofd . Ik heb Franck gezien. Hij had niks gezien. Hij verwijderde zich. Daarna niets meer.

Au diable la concordance des temps xD
Revenir en haut Aller en bas
Raphou




Messages : 54
Date d'inscription : 05/09/2009
Age : 29

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyDim 13 Déc - 20:46

J'voudrais bien répondre mais j'ai pas compris la fin xD Donc juste elle veut le poursuivre puis elle se fait écraser? Et ca signifie quoi le
Ik heb Franck gezien. Hij had niks gezien. Hij verwijderde zich. Daarna niets meer.

C'étaot Franck dans la voiture? xD
Revenir en haut Aller en bas
Camille

Camille


Messages : 167
Date d'inscription : 28/08/2009

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyLun 14 Déc - 23:34

Oui j'me suis mal exprimée xD j'étais fatiguée 8D ben elle voit Franck plus loin, et elle voit qu'il a rien vu de son accident, il s'éloigne (apparamment verwijderen c'est pas correct, il faut mettre hij ging weg.), et puis plus rien (dans le sens qu'elle sévanouit quoi 8D).
Revenir en haut Aller en bas
Raphou




Messages : 54
Date d'inscription : 05/09/2009
Age : 29

Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. EmptyLun 14 Déc - 23:36

Bon ben écoute, la suite une autre fois, hein xD
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty
MessageSujet: Re: Zijn naam is Wa. Franck Wa.   Zijn naam is Wa. Franck Wa. Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Zijn naam is Wa. Franck Wa.
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Place des écrivains :: Histoires :: Histoires en langues étrangères-
Sauter vers: